Gå til innhold

3ds max porsche 911


Anbefalte innlegg

Jepp, I see!

 

Har desverre ikkje fått jobba meir med bilen (på grunn av at eg har sete og spelt AOE 2 TC heile julo. Gleder meg som ein hund til 3en kommer), men skal nok komma med ein ny oppdatering snart, ein gong. Har planar om å fortsetta litt med å læra meg c++, opengl osv. Sist forsøk var kanskje blant dei mest tragiske eg har hadt. Slite med å liksom komma vidare frå classes, objects og sånt noke. Men har finally bestillt meg ei bok. Kan foresten visa kva eg gjorde på julafto i år :D . Ja,ja spar kommentarane. Veit eg har fritidsproblem!!! Men hadde ikkje tegna sida 9 klasse ein gong så måtte bare testa det nya wacom tegnebrettet eg fekk.

 

Eg fann eit bilete som reference. Eit av Stahlberg (stålberg, eller kva han heite) sine verk. Tegna i 1 layer. Har funne ut no at eg burde brukt fleire.

 

Tegnetutorial

 

Er ikkje heilt ferdig då. Men må innrømma at eg er litt stolt....

 

Eg begynne med alt for mange prosjekt på ein gong! Huff!

post-215-1104795126_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg trur deg! Har vore borti det maaange gonger! Svært få prosjekt eg faktsik har fullført. Fekk litt tid i dag til å modellera, men den boolean greia fekk eg ikkje heilt til, så det blei eit einaste stor viss-vass av vertexar! menmen. Trur ikkje lyktene er dei som trenger vera aller best modellerte (mest smoothe?:p). Eller? Nokon som veit korleis eg fullfører lyktene. Lage texture til dei, og kva med light-effects. Bør eg bruka lens flare?

post-215-1104858018_thumb.jpg

Lenke til kommentar

He he, nei, men det er utrulig kva folk betaler for modellar altså! MEN, fekk ein epost av turbosquid om at ein måtte ha lisens for å ha porschar liggande der, noke eg ikkje hadde tenkt på, selfølgelig. :w00t: Så no er bilen fjerna. :thumbdown:

 

Har lagt ut maxfilo (uten shader) Det er selfølgelig bare ein bil som liknar på Porsche. :p

 

Og så vil eg anbefala å konvertera objekta til mesh istaden for poly.

Lenke til kommentar
hvorfor er den gjennomsiktig på bildet? :dontgetit:

 

300,- syntes jeg var ganske billig forresten. men nå vet ikke jeg hva som er vanlig pris for sånt da.

Tingen er at du betaler for noe hvemsomhelst kan kjøpe, så det blir liksom ikke "ditt". En annen ting er at det er ekstremt mange som lager modeller og selger, dvs. at prisen må gå ganske lavt for å få solgt den ;)

Men 300,- for den der er den absolutt verdt! :)

Lenke til kommentar
Tingen er at du betaler for noe hvemsomhelst kan kjøpe, så det blir liksom ikke "ditt". En annen ting er at det er ekstremt mange som lager modeller og selger, dvs. at prisen må gå ganske lavt for å få solgt den

Men 300,- for den der er den absolutt verdt!

da ble det noe annet ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...