Gå til innhold

3ds max porsche 911


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk :yes:

 

Ingen tutorial på denna porschen! Eg ville gjera eit forsøk uten tutorial. Har forsåvidt ikkje modellert bilar med tutorial, men har studert andre sine bilar (wireframes) på cgtalk, veldig lærerikt! Modelerer i polys. (3530 polys uten illeration forløpig)

Her er wireframe (OPS! litt stor fil på treeeeig server)

 

Edit: Angåande den treige serveren: Fekk ikkje lagt bildet opp! la det som vedlegg.

post-215-1103720105_thumb.jpg

Endret av nes88_88
Lenke til kommentar

Veldig imponerende! Denne ser jo ut til å være laget helt etter boka, og det uten tutorial, og at det er ditt andre forsøk! :blink:

Hvor lang tid har du brukt på den?

 

 

Edit: Du har iallefall klart å sette griller i hodet på meg, lurer på om jeg ikke skal se om jeg får tid til å begynne på noe i jule-helgen ;)

Endret av jh_
Lenke til kommentar

Her er ein liten update framme og bak! Er snart ferdig. Har bare speilo og ein liten ting bak igjen. Du ser det! Og så skal eg laga hjul :yes: Og selfølgelig lys då! Har ingen anelse korleis eg skal få dei til å sjå ekta ut. Noken som veit korleis?

Skulle og hadt ein texture og/eller lightning tutorial! Visst noken har sitt noke bra...

 

Edit: :cry: Æsj! Måtte bare fiksa på linkane til bildene.

 

porsche4.jpg

 

porsche5.jpg

Endret av nes88_88
Lenke til kommentar

Ein liten testrender. Har fått prøvd ut tutorialen her og her er ressultatet. Tok litt tid å rendre då! ca 2 min (trur eg)

 

Angåande effektiviteten, har ikkje så mykje anna å gjera på før jul :innocent:

 

edit: Eg komme til å laga lyso i 3d som resten av bilen.

post-215-1103760015_thumb.jpg

Endret av nes88_88
Lenke til kommentar
Ein liten testrender. Har fått prøvd ut tutorialen her og her er ressultatet. Tok litt tid å rendre då! ca 2 min (trur eg)

 

Angåande effektiviteten, har ikkje så mykje anna å gjera på før jul :innocent:

 

edit: Eg komme til å laga lyso i 3d som resten av bilen.

modelen er grei nok. :D men til og være din andre så er det bra. :thumbup:

to minuter er ikke så mye når du får større og flere objekter samtidig så kommer du for opp i renderings tider på 15-20 timer. dette er når du lager masse effekter.

 

mvh. Fredrik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...