aSADAS Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg haar tenkt å lage en ny partisjon til os. Den partisjonen os'et ligger på nå inneholder også masse filmer, og jeg vil ikke gjerne formatere den. Hva er den beste måten å få gjort dette på viss det i det hele tatt er mulig. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 skal gå å dele en hdd med filer på med "partisjonmagic". Lenke til kommentar
aSADAS Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Er det mulig å flytte os`et over til den nye partisjonen, eller må jeg først prøve å slette oset på den gamle partisjonen(uten å formatere partisjonen), og så etterpå innstallere på den nye partisjonen? Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) du kan lage en partisjon av den ledige plassen, så da må du nok instalere oset på nytt EDIT: du kan jo flytte alt anna bortsett fra oset på den nye partisjonen da, da slipper du å formatere, åsså kan du bare "resize" partisjonen vis det måtte trenges. Endret 18. desember 2004 av jokkakim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå