co2 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Jeg skulle spille av DvD film(fra plate) og ingen av programmene greier å spille av. Jeg tror dette muligens skylles Objectdock eller StyleXP Kom tidligere i powerdvd at det var noe med taskbaren(dobbel med objectdock, problemet?), kommer ikke lenger though Endret 18. desember 2004 av co2 Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hvis det er noe du har lastet ned(ser du har torrentprogram oppe) så må den være helt 100% ferdig før du kan spille den. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 " Jeg skulle spille av DvD film(fra plate)" -jeg spiller av DVD PLATE, som er LEID Lenke til kommentar
acon Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Åssen fikk du til den desktop modden?? Den var døssen rå! Ontopic: Hvorfor den ikke virker vet jeg ikke... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Bruker: -StyleXP (iconer, bakgrunn og startmeny\theme) -Objectdock (iconer i bunnen) -Rainmeter (målere på siden, klokke og nyheter\været) -Rainlendar (kalender) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Det er et dekoder problem etter som jeg kan se og ikke relatert til modding av desktop.. prøv å reinstallere PowerDVD og/eller MPEG 4 codec'et. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 StyleXP og ObjectDock innvirkier ikke på dvd-avspilling på noen som helst måte. Ut fra feilmeldingen din kan det virke som du har en ødelagt codec. Last ned og installer nye codecer, eller reinstaller PowerDVD Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 På virker det spill ? (Style xp og Rainmeter) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 nei, men hadde problemer at det kom fram i MOHA:pacific assault (flimret gjennom i spillet) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) nei, men hadde problemer at det kom fram i MOHA:pacific assault (flimret gjennom i spillet) Hmm.. Det er vel samurize som flimrer når du spiller... Ihvertfall dersom du har mange slike grafer osv som oppdaterer seg regelmessig (som du har en del av). EDIT: Ser nå at du bruker Rainmeter så dette blir da feil Endret 9. januar 2005 av TCi Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 mhm, men ingen grunn til å diskutere denne tråden lengre, ble så lei problemene at jeg formaterte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå