GlennGrebstad Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Etter at eg satte på en Blue Orb og Thermaltake Memory Cooling kitt so ha kortet gått rett til hell. Limte fast ribbene med Arctic Silver lim. Det som skjer er at når eg starter WindowsXP so kjem det masse loddrette striper(fargen varierer alt etter ka bakgrunn eg har) Eg avinnstalerte kortet og prøvde på nytt uten resultat. Dormaterte HD'en og la inn Win2000. Samme dritten skjedde. Har prøvd med eit anna agp kort og da funka alt perfekt. Eg var litt uheldig med limen og sølte litt evd siden av rammbrikkene. HVA FAN ER GALE??? (limen skal i følge microplex ikke lede elektrisitet) Lenke til kommentar
Geir.s.o Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Det kan være at limet har tatt knekken på kortet... Eller så kan det være litt statisk elektrisitet som har grilla en chip eller to. Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Quote: On 2001-11-13 20:10, GlennGrebstad skrev:Etter at eg satte på en Blue Orb og Thermaltake Memory Cooling kitt so ha kortet gått rett til hell. Limte fast ribbene med Arctic Silver lim. Det som skjer er at når eg starter WindowsXP so kjem det masse loddrette striper(fargen varierer alt etter ka bakgrunn eg har) Eg avinnstalerte kortet og prøvde på nytt uten resultat. Dormaterte HD'en og la inn Win2000. Samme dritten skjedde. Har prøvd med eit anna agp kort og da funka alt perfekt. Eg var litt uheldig med limen og sølte litt evd siden av rammbrikkene. HVA FAN ER GALE??? (limen skal i følge microplex ikke lede elektrisitet) Det samme skjedde meg på mitt vann og peltierkjølte Asus gf2 kort. Da var det kjøleren som ikke hadde gontakt med GPU. Ta av blueorben å skjekk om den har kontakt. Det kan selvsagt også være lim mellom bena på rammen. Dette er ikke bra, men du kan prøve å forsiktig skrape det vekk med en nål etc. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Dette bør absolutt ikke være tilfelle.. Hadde et slikt kort jeg og.. Eller.. Har det fortsatt, men det første skjedde dette FØRSTE gangen jeg satte det i maskinen.. Produksjonsfeil på disse kortene tror jeg.. Lenke til kommentar
GlennGrebstad Skrevet 14. november 2001 Forfatter Del Skrevet 14. november 2001 Kortet virka et par daga før d klikka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå