Gå til innhold

Asus GeForce 2 Pro kortet klikka fullstendi

GlennGrebstad

Anbefalte innlegg

Etter at eg satte på en Blue Orb og Thermaltake Memory Cooling kitt so ha kortet gått rett til hell. Limte fast ribbene med Arctic Silver lim.

Det som skjer er at når eg starter WindowsXP so kjem det masse loddrette striper(fargen varierer alt etter ka bakgrunn eg har) Eg avinnstalerte kortet og prøvde på nytt uten resultat. Dormaterte HD'en og la inn Win2000. Samme dritten skjedde. Har prøvd med eit anna agp kort og da funka alt perfekt. Eg var litt uheldig med limen og sølte litt evd siden av rammbrikkene. HVA FAN ER GALE??? (limen skal i følge microplex ikke lede elektrisitet)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-11-13 20:10, GlennGrebstad skrev:

Etter at eg satte på en Blue Orb og Thermaltake Memory Cooling kitt so ha kortet gått rett til hell. Limte fast ribbene med Arctic Silver lim.

Det som skjer er at når eg starter WindowsXP so kjem det masse loddrette striper(fargen varierer alt etter ka bakgrunn eg har) Eg avinnstalerte kortet og prøvde på nytt uten resultat. Dormaterte HD'en og la inn Win2000. Samme dritten skjedde. Har prøvd med eit anna agp kort og da funka alt perfekt. Eg var litt uheldig med limen og sølte litt evd siden av rammbrikkene. HVA FAN ER GALE??? (limen skal i følge microplex ikke lede elektrisitet)

Det samme skjedde meg på mitt vann og peltierkjølte Asus gf2 kort. Da var det kjøleren som ikke hadde gontakt med GPU. Ta av blueorben å skjekk om den har kontakt.

Det kan selvsagt også være lim mellom bena på rammen. Dette er ikke bra, men du kan prøve å forsiktig skrape det vekk med en nål etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...