co2 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Når jeg spiller av mp3 så har jeg lyd fra alle høytalerene utenom center, kommer bare susing. Har kjørt test på selve anlegge, fra create programme å diagnose å der virker det fint. Står på 5:1 i kontrol panel og creative prog. Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Du må sette anlegget til pro logic, eller slå på center i kontrollpanelet til lydkortet ditt. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Sier seg selv at du ikke får noe lyd i center høytaleren da mp3 musikken ikke er koda om til surround .. Da må du la settet selv sende musikken til alle høytalerne som foreslått over Endret 18. desember 2004 av spetter Lenke til kommentar
co2 Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Pro logic? hvor gjør jeg det? Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Pro logic? hvor gjør jeg det? Du stiller på prologic surround på kontrollpoden din under effect. Men hvorfor skal du ha lyd i centeren. Det er ikke surround i musikk. Lyden blir jo feil og det gir et elendig lyd bilde....kanskje lurt å sette deg litt inn i hvordan lydformater fungerer Lenke til kommentar
spetter Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Tror nok det blir bedre om du setter dobbel stereo på kontrollpanellet i z-680 Endret 18. desember 2004 av spetter Lenke til kommentar
co2 Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 ja, jeg har seriøst mye å lære :!: .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå