sailave Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hei, Noen som vet hvordan jeg skal fikse mitt AD. I går så låste serveren seg og den måtte slåes av ved av/på bryteren. Dette har antageligvis ført til kræsj i Active Directory. Dette skjer: I nettwork connection laste fasen av serveren så får jeg melding om at en instans eller driver ble ikke lastet. Når serveren har kommet opp, så får klientene ikke tildelt rettighetene og kan ikke koble seg til. Når jeg går inn i Administrative tools og klikker f.eks Active Directory Users and Computers så får jeg melding om at "Naming information cannot be located because: The workstation driver is not installed. Får også opp en del feilmeldiner i event vieweren, som f.eks I Event Type: Error Event Source: NTDS General Event Category: Global Catalog Event ID: 1126 Date: 18.12.2004 Time: 12:52:19 User: Everyone Computer: BIZON Description: Unable to establish connection with global catalog. Noen som kan hjelpe meg ut av dette uføret? Lenke til kommentar
sailave Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Glemte å nevne at serveren kjører med SP4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå