Karl-M Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Hei, jeg kjører en Clark Connect firewall mot W2K klienter. Dette har fungert meget bra i over et halvt år, men nå vil jeg bruke NetMeeting på w2k maskinene. Akk.. får ikke dette til... Sikkert noen porter i firewall'n som må åpnes eller er det noe annet ? Noen som vet det ? Lenke til kommentar
Strips Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Glem Netmeeting!!! Det åpner tilfeldige porter fra 1024 og oppover. Skal du bruke det kan du like greit kutte ut FWen. Hva skal du med netmeeting? Finnes andre proggs for Desktop Sharing. Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Hva med å bruke syn på fw'en? Åpner alle porter ut og for svar men ingen utenifra kan åpne en connection... Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 kan man ikke bruke trigger slik at portene blir opnet først når og de portene som programmene spør om...eller er jeg helt på jordet :razz: har noe sånt jeg....nå er dette routerfirewall da Lenke til kommentar
Karl-M Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 Takker for svar... Skjønner dette ikke var helt enkelt, tror jeg gjør som Strips sier ; driter i hele NetMeeting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå