simalarion Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Denne feilen fikk jeg på disken min med firewire-etter andre gangen byttet jeg til usb, etter det har det funket knirke fritt (dette var på en ekstern disk) Endret 20. desember 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 hadde samme problem som deg frekkas, men bruker en emagic kabinett, byttet tilbake til usb 2.0, så forsvant problemene, og disken lever i beste velgående, thank U seagate. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Nettop det jeg gjordet-samme produkt Lenke til kommentar
TheGribb Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 MPX er bra USB2.0 er bedre enn firewire FERDIG MED DET! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kanskje "har du hørt om hardware.no" var de 'magiske' ordene? Det er nok ikke så umulig, skal jo ikke mye til for at nettbutikkene blir flambert her, hvis de ikke kryper for oss mektige medlemmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå