fxwz Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg har altså da tenkt å brenne noen dvder å gi vekk i julegave til noen. Noen som vet av et greit program man kan bruke? Hvordan blir det med lagrings plass på dvd'en? 120min eller 4,7gb? Er ikke helt sikker på de greiene der jeg! Lenke til kommentar
W Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Hvordan blir det med lagrings plass på dvd'en? 120min eller 4,7gb?Er ikke helt sikker på de greiene der jeg! Det står 4,7 på plata, men det er bare plass til ca 4,38gig... EDIT: Rettet Endret 18. desember 2004 av Zyztem Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ta en titt på www.videohelp.com , der finner du mange guider. Men jeg skal gi deg et lite tips: Ikke gi noe du har brent til dama di, det straffer seg! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hvordan blir det med lagrings plass på dvd'en? 120min eller 4,7gb?Er ikke helt sikker på de greiene der jeg! Det står 4,7 på plata, men det er bare plass til ca 4,5gig... 4,38 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå