Gå til innhold

Drivere til nettverkskort til Netshops 1557A

tjodrik

Anbefalte innlegg

Hei, har akkurat fått Netshops Notebook 1557 ALS. På den skal det være et trådløst nettverkskort av typen "Intel Wireless LAN Mini PCI Card 54MBPs". Med pc'en fulgte det med en CD med drivere/driverinstallasjoner. På den er det ei mappe for nettopp Intel Wireless, "Intel PRO/Wireless 7100 LAN Adapters", installasjonloggen (eller hva det heter) har navnet "w70n51.INF".

Men så fulgte det jaggu med en egen CD "Intel PRO/Wireless 2200BG Network Connection Software version 8.0.0" også. Spørsmålet er, hvilken av dem skal jeg installere? Er den siste CD'en _bare_ software (er i utgangspunktet ikke så interessert i software, bare drivere)? Det står derimot på den CD'en "installasjon av drivere" også ...

Siden det vel er mange av dere som har kjøpt dette desembertilbudet til Netshop, så håper jeg at der noen som har svaret ...

Siden det er lørdag, så er det vel ingen på Netshop ...

PS. Maskina er helt blank for øyeblikket, så ikke spør om "hvilke meldinger får du" o.l. Jeg vil helst installere det riktige med en gang, så at jeg slipper å avinstallere noe, for da ligger det alltid noe dritt igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...