hegnar Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hei! Driver å skal skifte ut min 5 år gamle pc (400MHz Celeron med 256mb ram) med noe nytt. Behovet mitt er så å si kun internet/mail, se noen filmer og spille Football Manager 2005. Med andre ord et ganske enkelt behov. Har nå satt opp noe som for meg virker å være helt kurant til mitt behov, har harddisk(er), keyboard og mus fra før. Har også en helt ny 19"LCD skjerm, så det begrenser seg seg til kun rent PC HW, om dere skjønner Her er min handlekurv Slik jeg føler det, er dette nok prosessorkraft og minne. Men det kan jo være noe jeg har oversett så derfor spør jeg Dere Mvh Daniel Lenke til kommentar
fflex Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 en Athlon xp 2600 gir mer ytelse enn en sempron for å ha det sagt. Eller ser det greit ut det til manager! Lenke til kommentar
hegnar Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Hei! Har fått det fortalt som du sier at Athlon XP er bedre ja, men det er mange som hevder at det er uhyre vanskelig å få tak i disse nå for tiden...ser de fleste nettbutikker opererer med lang leveringstid på disse.... Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 vifte\kjøler til Prosessoren! Lenke til kommentar
hegnar Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Vifte tenkte jeg på ja. Er det å anbefale å kjøpe boxed-versjon eller "no-boxed"? Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Harddisk? Du har vel muligens det..? Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 har harddisk(er), keyboard og mus fra før. Ups sorry Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Vifte tenkte jeg på ja. Er det å anbefale å kjøpe boxed-versjon eller "no-boxed"? skal du ikke klokke så gå for boxed. Sleng på en tube artic silver 5 så du får max kjølling ut av dette. Lenke til kommentar
hegnar Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Flott! Da sier jeg takk til dere som har hjulpet meg, for da blir det endelig ny PC Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ville anbefalt å heller kjøre 1 512MB brikke enn 2 stk 256. Dette for prisen er ikke så forskjellig på 1 stk 512 elelr 2stk 256. Samt så har man bedre mulighet til å kjøre inn en 512MB senere om ønskelig. Eneste fordelen med 2stk brikker er om en stk går i stykker så har man den andre i reserve. Samt om systemet takler det å kjøre dual channel minne, men det gjør ikke ditt system (dual channel altså). Ellers ser det ganske ok ut ja. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Socket a støtter jo dual channel den dah! EDIT: mente hovekortet! Endret 18. desember 2004 av Freak627 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå