Gå til innhold

Gainward 6800GT - Dårlig teksturer

Fjoggis

Anbefalte innlegg

Hmm, har et mystisk problem her, noe som jeg tror antageligvis skyldes mitt skjermkort, som er Gainward 6800GT.

Jeg kjører Forceware 67.03

Her er et bilde som er tatt fra Quake3, som viser hva som skjer med noen teksturer, ikke alle.

http://www.infosprite.com/members/Fjoggs/eh.jpg

Det ser ut som noen har tatt skyene, smellt dem inn i Photoshop og brukt Posterize effekten for full mundur, noen som har opplevd det samme?

Noen som har en anelse om hva dette er?

Håper på svar, for detta ser jo ikke ut. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjer det bare i Q3?

Og er det noen forstyrrelser i himmel på spill som farcry og HL2?

Prøv å stille på graphic options i den grad det er mulig i quake også?

Ser rart ut jeg, har ikke prøv q3, så jeg vet ikke hvordan det skal være, men jeg regner med du har spilt det å vet at det IKKE skal se sånn ut?

Lenke til kommentar

Jepp, har spillt lenge og jeg vet at det er ikke er selve quake3 settingsene mine, siden jeg får dette etter en fersk installasjon også.

Har foreløbig (skrives detta med b ? :p) bare sett det i quake3.

Må nok skuffe deg når jeg sier at jeg ikke har verken Far Cry eller Half-Life 2 enda.

Lenke til kommentar

Det er ikke kun skjermkortets feil om det i det hele tatt er skjermkortets feil. Hva slags hardware er resten av maskinen din ? Er det AGP eller PCI-Express ? Har du CRT eller LCD skjerm, med eller uten DVI ? Det er mange faktorer her så du får nok slenge alle korta på bordet før noen som helst kan trekke en konklusjon ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...