2ern Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Skal kjøpe meg en 17" LCD-skjerm, og jeg vurderer enten 1770 NX eller BenQ FP71E+. Denne skjermes selges bl.a på eet. Skjermen ser marginalt bedre ut på papiret, så jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med denne skjermen. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Har ikkje erfaring med skjermen men det har harware.no har noko. hardware.no hardware.no Lenke til kommentar
2ern Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Specs på skjermen her Hva tror du? Jeg har fått et tips om at denne skjermen skal være veldig god. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 God den. 8 ms er jo veldig bra. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Sitter med benq'n bak meg.. innpakket.. julegave som jeg får i morgen. Testet den hos en kamerat. Veldig bra skjerm etter det jeg merket. Ok skjerm til spill, se filmer osv. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg fikk den også til jul, jeg syntes den er super og er veldig fornøyd. Kommer dere i hw til å teste den? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Håper selv de kommer med en test, selv om jeg bruker den og er veldig fornøyd. Kommer til å kjøpe meg nr 2 så fort jeg vet hvilket gfx jeg skal ha. Lenke til kommentar
serpens Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Begge er testet her. 1770 NX kom best ut av de to (men var ikke på topp i den testen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå