Mafo Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Julekalenderen dag 18 Amobil.no følger opp gode tradisjoner, og arrangerer en julekalender med gode mobiltilbud. Dagens tilbud er fra Komplett.no. Kanskje noe for deg? Les artikkelen her Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Tja, bedre tilbud enn det pcutstyr hadde ihvertfall. Ikke for at det er SÅ billig, men ettersom jeg har tenkt å bestille denne tlf lenge, så bestillte jeg ihvertfall en. Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Edit: Beklager, produktet hos PCeksperten fantes ikke likevel. Da er tilbudet fort endel bedre Endret 18. desember 2004 av arehei Lenke til kommentar
Sixors Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Tja... Den er jo billigere i morra da ... Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Elendig tilbud igjen. Jaja, fint vi har prisguiden Eneste som er billigere i prisguiden, er jo demobrukt (og ingen av de finnes på lager). 2800 kr er jo ikke noe utrolig godt tilbud, men det er jo ikke så dårlig pris, men som sagt så er det jo neppe noe "tilbud" som fortjener å være med i en slik julekalender Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Godt tilbud det her. Men er jo andre butikker som har fast pris like over dette og Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Elendig tilbud igjen. Jaja, fint vi har prisguiden Eneste som er billigere i prisguiden, er jo demobrukt (og ingen av de finnes på lager). 2800 kr er jo ikke noe utrolig godt tilbud, men det er jo ikke så dårlig pris, men som sagt så er det jo neppe noe "tilbud" som fortjener å være med i en slik julekalender Ja, min feil. Jeg så feil. La merke til at den ene som var billigere var demovare, men ikke at den andre som var billigere var et produkt som ikke fantes. Sorry for at jeg var for kjapp med å kritisere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg