CaSh Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Nei det er ikke fra høytallerne. Jeg klarer å skille lyd som kommer fra hovedkortet og den som kommer fra speakerne. Dessuten bruker jeg headphones. Jeg tror det har noe med temperaturen min å gjøre. For det hender ikke bare når jeg spiller sjakk, men også når jeg spiller warcraft 3 eller defragmenter pcen eller noe. Bare det er noe som får proessoren til å jobbe aktivt så begynner det å pipe etter en stund. Dette har jo ikke skjedd før, og det kan hende det er noe feil med vifta mi. Men jeg hører jo at vifta går. Jeg har lasta ned et temperatur målingsprogram og når pipinga begynner så er cpuen 70 grader. Det er ganske høyt :/ Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg fant ut feilen. Jeg gikk i bios, og der sto det temperatur warning: 70 grader Så når cpuen min blir 70 grader så piper det. Jeg kan øke denne i bios, bør jeg gjøre dette eller skal jeg bare skru av programmet mitt når jeg pipingen begynner, vente litt for så å begynne igjen? Hva slags temperatur er det man IKKE bør ha før det begynner å gå ille. Altså hva kan jeg sette max warning er egentlig spm mitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå