Broseen Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg har tv-kort på min nye laptop og lurer på om noen vet om et bra program man kan bruke til å se tv. Gjerne freeware. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Det beste på markedet er Christ TV. Den kommer i 3 versjoner, hvor 1 er gratis, Denne inneholder ikke noe spyware\adware, men den har ikke mulighet til å ta opp programmer. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Supert, men har du en link. Man får opp mye rart ved å google med de søkeordene. Og jeg vil gjerne ha flere forslag. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 http://www.chris-tv.com/ På www.tv-cards.com finner du mange andre programmer. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Kom gjerne med flere forslag. Tror ikke Chris TV støtter tv-kortet mitt (Avermedia AVerTV Cardbus) Finner hvertfall ikke noen kanaler når jeg søker, og tror innstillingene er rett. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 http://www.dscaler.com/ Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg får desverre ikke opp noen kanaler med dette programmet heller. Gjør jeg noe galt? Finnes det flere alternativer? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hva slags kort er det snakk om? usb eller integrert? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Ja, hva kalles det egentlig. Stikker det inn i pc-kortleseren på laptop`n. Lenke til kommentar
Mistar Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 pcmcia tipper jeg? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Nå har ikke jeg så stor kunnskap om dette, står bare AVerMEDIA AVerTV Cardbus på det. Finner det ikke på www.avermedia.com heller. Står to ikoner på det også, TV og PVR. Programvaren som fulgte med var Powercinema (fulgte med Packard Bell 8720) Der fungerte det helt fint, men ble til at jeg slettet alt da jeg la inn XP på nytt. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Er dette kortet jeg har: http://www.i-tech.com.au/products/217_AVer...MCIA__Watch.asp Hadde et håp om at det skulle gå med Chris-tv, ser ut som et fint program. Den søker, men finner ikke kanaler. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Ingen som kan hjelpe eller vet om et annet program jeg kan prøve? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 høres kanskje ut som feil innstillinger? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Hmmm.. Skjønner ikke hvor det kan være. Chris-TV setter jo opp innstillingene riktig når man velger land. Norge er jo PAL B. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå