Rubino85 Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Er det noen som vet når prisguiden er oppe?? Noen ganger hvis jeg trykker på prisguiden og venter 5-20 min så kommer den.. Er det bare meg som har problemer eller??? Lenke til kommentar
amund Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Serveren har fått betydelig større problemer enn vi har ønsket. Vi jobber med saken, men har altså ikke funnet noen løsning på problemet i øyeblikket. Kan derfor ikke si noe eksakt om når ting er i rute igjen. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Rubino85 Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Men uansett så gjør dere en god jobb :wink: Håper den er oppe og kjører snart iallefall. For den er utrolig bra når den virker ;! Lenke til kommentar
GviA Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Vel... Jeg har da funnet et par stilige "tilbud".... En IBM 120GB 7200rpm til 891,- =) Lenke til kommentar
Rubino85 Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 GviA : Hvor da?? Men bråker ikke de mye?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå