Gå til innhold

hva skal jeg ta for mitt -fjernet-

GRendal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et 6800 Ultra kort er dyrt å kjøpe,

så du bør få nesten like mye som du betalte for det.

Billigst på nette 4275,-kr på MPX!

Link:    http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=43298

Så du bør få mellom 3800-4300kr! :yes:

er jo akkurat det kortet han selger, så tviler på at noen gir noe mer enn 4000 for det :thumbup:

Men mellom 3500 og 4000 er vel en grei pris

Hallo er du med eller? kortet er ubrukt! Pluss at du må regne med Porto og frakt på et kort når du bestiller det. :yes:

Når det er ink. så kan korte komme på en pris på 4400-4600 avhenger hvor du bor.

Lenke til kommentar

Link:    http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=43298

er jo akkurat det kortet han selger, så tviler på at noen gir noe mer enn 4000 for det :thumbup:

Hallo er du med eller? kortet er ubrukt! Pluss at du må regne med Porto og frakt på et kort når du bestiller det. :yes:

Når det er ink. så kan korte komme på en pris på 4400-4600 avhenger hvor du bor.

Er du med eller?? Hva skal det bety?

Et nytt kort får du for 4300, esken er åpnet og forseglingen brutt, dermed er kortet brukt. Da kan du ikke forvente å få like mye som et nytt kort direkte fra forhandler. Derfor er ikke 3500 - 4000 borti natta. Hvis du ville betalt mer for det, så vær så god. Hvis jeg hadde valget mellom et 'brukt' kort fra privatperson og et nytt kort fra forhandler, og prisforskjellen kun var en tre fire hundre kroner (> 10%), hadde jeg valgt kortet fra forhandler.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Link:     http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=43298

Er du med eller?? Hva skal det bety?

Et nytt kort får du for 4300, esken er åpnet og forseglingen brutt, dermed er kortet brukt. Da kan du ikke forvente å få like mye som et nytt kort direkte fra forhandler. Derfor er ikke 3500 - 4000 borti natta. Hvis du ville betalt mer for det, så vær så god. Hvis jeg hadde valget mellom et 'brukt' kort fra privatperson og et nytt kort fra forhandler, og prisforskjellen kun var en tre fire hundre kroner (> 10%), hadde jeg valgt kortet fra forhandler.

tja nytt med frakt så kommer vel kortet på rundt 4500 kroner...

så hvis jeg møter fyren eller spanderer frakten så er vel 4000 kroner en god deal?

da har han jo spart 500 laken på å kjøpe et kort med full garanti :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...