Gå til innhold

Hvordan er XP Media center edition?

Pixi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

XP Media Center krever litt mere minne og CPU enn det XP gjør. dette fordi at Media Center retter seg mere i rettning av Video og Audio. ja nå gjør jo også XP det også. har sett noen screenshots av Media Center og jeg likte den ikke noe særlig. har den selv liggende på cdeer her en plass. men har ikke gidda å installert den. klarer meg fint med Win2k.

hvorfor skal du ha Windows XP Media Center egentlig?

Lenke til kommentar
XP Media Center krever litt mere minne og CPU enn det XP gjør. dette fordi at Media Center retter seg mere i rettning av Video og Audio. ja nå gjør jo også XP det også. har sett noen screenshots av Media Center og jeg likte den ikke noe særlig. har den selv liggende på cdeer her en plass. men har ikke gidda å installert den. klarer meg fint med Win2k.

hvorfor skal du ha Windows XP Media Center egentlig?

Noen som jeg kjenner som vurderer og kjøpe en slik en - > Link

Og den leveres med Media Center Edition, og de lurte på om den kan brukes som en vanlig maskin også med den windows versjonen.

Lenke til kommentar

Jeg vil legge til at hvis du "mapper" disker i Win MC må du skrive inne passord etter hver restart. Noen som vet hvordan man kan få orden på dette? Microsoft har nemlig fjernet den vanlige tingen der windows husker passordet ved bare å hukke av en "Husk passord" der du mapper disken... Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Jeg vil legge til at hvis du "mapper" disker i Win MC må du skrive inne passord etter hver restart. Noen som vet hvordan man kan få orden på dette? Microsoft har nemlig fjernet den vanlige tingen der windows husker passordet ved bare å hukke av en "Husk passord" der du mapper disken... Noen som har peiling?

det funker hos meg.. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...