Pixi Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hvordan er XP Media center edition ? Er det vanlig Windows xp med mere "media" funksjoner? Eller en ribba XP, som satser på "media" ? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 full xp i bunn Media Center er et et tilleggsprogram. Min mening om dette programmet kommer snart på forsiden av hw Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 full xp i bunn Media Center er et et tilleggsprogram. Min mening om dette programmet kommer snart på forsiden av hw Når kommer den på forsiden? Så det går helt fint og bruke Media Center edition som en vanlig pc også da? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Går helt fin å bruke media Center Edition på vanlig Pc også ;D Kommer masse om HTPC i disse dager ,) Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 XP Media Center krever litt mere minne og CPU enn det XP gjør. dette fordi at Media Center retter seg mere i rettning av Video og Audio. ja nå gjør jo også XP det også. har sett noen screenshots av Media Center og jeg likte den ikke noe særlig. har den selv liggende på cdeer her en plass. men har ikke gidda å installert den. klarer meg fint med Win2k. hvorfor skal du ha Windows XP Media Center egentlig? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 XP Media Center krever litt mere minne og CPU enn det XP gjør. dette fordi at Media Center retter seg mere i rettning av Video og Audio. ja nå gjør jo også XP det også. har sett noen screenshots av Media Center og jeg likte den ikke noe særlig. har den selv liggende på cdeer her en plass. men har ikke gidda å installert den. klarer meg fint med Win2k. hvorfor skal du ha Windows XP Media Center egentlig? Noen som jeg kjenner som vurderer og kjøpe en slik en - > Link Og den leveres med Media Center Edition, og de lurte på om den kan brukes som en vanlig maskin også med den windows versjonen. Lenke til kommentar
asware Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg vil legge til at hvis du "mapper" disker i Win MC må du skrive inne passord etter hver restart. Noen som vet hvordan man kan få orden på dette? Microsoft har nemlig fjernet den vanlige tingen der windows husker passordet ved bare å hukke av en "Husk passord" der du mapper disken... Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg vil legge til at hvis du "mapper" disker i Win MC må du skrive inne passord etter hver restart. Noen som vet hvordan man kan få orden på dette? Microsoft har nemlig fjernet den vanlige tingen der windows husker passordet ved bare å hukke av en "Husk passord" der du mapper disken... Noen som har peiling? det funker hos meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå