Gå til innhold

Behovsprøving av telenorabonnement?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK, det hadde egentlig med kredittsjekk å gjøre. Har fått svar fra Telenor om at:

 

"Telenor Mobil AS fortar en kredittsjekk av samtlige som ønsker abbonement hos oss. For å sikre seg mot evt. dokumentforfalskning sendes det i enkelte tilfeller ut en forspørsel om å redegjøre for behovet av et vist antall abonnementer.

 

Vi har undersøkt Deres sak på nytt og funnet ut at det må ha skjedd en ørliten glipp i våre rutiner.

 

Deres mobilabonnement på nr xxx xx xxx blir registert i dag 20.desember 2004. "

 

Så da ordnet det seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...