*Snoopy* Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er helt normalt. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er standard prosedyre å sende ut et slik brev når en kunde har 3-4 abonnement fra før... Hvordan vet du dette? Ansatt hos en av operatørene eller? Det spiller vel liten rolle hvor jeg jobber, poenget er at jeg vet det... Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 OK, det hadde egentlig med kredittsjekk å gjøre. Har fått svar fra Telenor om at: "Telenor Mobil AS fortar en kredittsjekk av samtlige som ønsker abbonement hos oss. For å sikre seg mot evt. dokumentforfalskning sendes det i enkelte tilfeller ut en forspørsel om å redegjøre for behovet av et vist antall abonnementer. Vi har undersøkt Deres sak på nytt og funnet ut at det må ha skjedd en ørliten glipp i våre rutiner. Deres mobilabonnement på nr xxx xx xxx blir registert i dag 20.desember 2004. " Så da ordnet det seg. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Så da ordnet det seg. Jeg kondolerer! Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Så da ordnet det seg. Jeg kondolerer! He he... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå