Gå til innhold

Komplett med SMS/mail varsling av pakke annkomst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, posten har kjørt lignende system en god stund nå, men de skal slutte ved årskiftet. Hvis denne løsningen fungerer likt vil du få epost når den scannes på postkontoret/post-i-whatever. Meget praktisk hvis du er henter ting på post-i-besnsinstasjon med mange nye ansatte hele tiden som ikke har veldig mye greie på ting og som regelmessig glemmer å sende ut hentelapp... puste...

Lenke til kommentar
Hmm, posten har kjørt lignende system en god stund nå, men de skal slutte ved årskiftet. Hvis denne løsningen fungerer likt vil du få epost når den scannes på postkontoret/post-i-whatever. Meget praktisk hvis du er henter ting på post-i-besnsinstasjon med mange nye ansatte hele tiden som ikke har veldig mye greie på ting og som regelmessig glemmer å sende ut hentelapp... puste...

Er vant til dette... har så og si slutta å få hentelapper..... :( og på de få jeg får, stemmer det ikke det som står der. Søstra mi jobber i posten her (på kiwi) og kan sjekke om pakka har kommet når som helst. Som regel kommer pakken 1 dag før det som står på lappen! Altså, når det står at den er i Sandefjord, er den i Oslo, når det står den er i Oslo, er den hos meg... Merklig system.....

Så mitt tips:

Vil du ha pakka di fort, sjekk posten når du regner med at den egentlig skulle vært der dagen etter :p

Lenke til kommentar

Er vant til dette... har så og si slutta å få hentelapper..... :( og på de få jeg får, stemmer det ikke det som står der. Søstra mi jobber i posten her (på kiwi) og kan sjekke om pakka har kommet når som helst. Som regel kommer pakken 1 dag før det som står på lappen! Altså, når det står at den er i Sandefjord, er den i Oslo, når det står den er i Oslo, er den hos meg... Merklig system.....

Så mitt tips:

Vil du ha pakka di fort, sjekk posten når du regner med at den egentlig skulle vært der dagen etter :p

Hei

Det som er med posten er at dem sender post på kvelden rundt 4 tiden, 1 1/2 time før postkontorene stenger. De tar inn posten og lar den ligge til dagen etter på. Fordi de vil hjem etter jobben. Ingen som vil sitte der å registrere at de har fått pakkene med en gang. Derfor tar de det dagen etterpå.

Fikk høre det av en kamerat som jobber i posten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...