Solid Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Tror dere dette er grunnen til at mitt Half-Life 2 spill får feil i grafikken. Jeg bruker et 256MB ATI Radeon 9800XT skjermkort. Takk for alle svar . Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hmm...i så fall må det være noe galt med kortet... 9800XT skal vanligvis holde til å kjøre HL2 på mycket bra grafikk! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hvilken grafikk-feil er det snakk om? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 9800XT skulle ikke ha noen problemer med å kjøre Half-Life2 på max details. Har du klokket kortet? Hva slags "feil i grafikken" er det snakk om ? Artifics eller lignende? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Vel jeg har ikke overklokket det. Så jeg står helt bom fast. Skjønner ikke hva som er galt med HL2. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 wow...trippelpost! Men, hva som er galt da?!? Du må gi en nærmere beskrivelse... klikker spillet, eller får du artifacts, eller går det hakkete? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 last ned de nyeste driverne...half life 2 må nok ha de nyeste for å fungere helt bra tror jeg nok... det er jo et veldig krevende spill da... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Vis du forteller oss litt mer spesifisert om hva slags grafikk feil du får, eventuelt et bilde der vi kan se feilen hadde vært fint Lenke til kommentar
Solid Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Feilen er at for det meste planker og og andre bevegelig ting strekker seg. Noen steder kan også faste ting også strekke seg. Det har aldri klikket, eller hengt seg opp. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 strekke seg? du må være litt mer spesifik... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hmm...hørtes rart ut...prøvd med flere forskjellige drivere? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Feilen er at for det meste planker og og andre bevegelig ting strekker seg. Noen steder kan også faste ting også strekke seg. Det har aldri klikket, eller hengt seg opp. når du sier strekker seg? mener du at de blir lengere enn normalt? altså en normal planke er 1m men den strekker seg å blir 2m noe sånt liksom? det der var bare et eksempel. Men værtfall som sakt så prøv andre drivere, og et bilde av feilen hadde vært fint. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Feilen er at for det meste planker og og andre bevegelig ting strekker seg. Noen steder kan også faste ting også strekke seg. Det har aldri klikket, eller hengt seg opp. når du sier strekker seg? mener du at de blir lengere enn normalt? altså en normal planke er 1m men den strekker seg å blir 2m noe sånt liksom? det der var bare et eksempel. Men værtfall som sakt så prøv andre drivere, og et bilde av feilen hadde vært fint. Jeg prøver å legge til bilde som vedlegg men det funker ikke. Men det er mer det at det legger seg en flate på skjermen en ganske lang trekant som strekker seg til å bli lengre og kortere. Og av og til kommer disse ''flatene uten at det er et bevegelig objekt i nærheten. Men hvilke drivere anbefaler dere etter det skjermkortet jeg har. Jeg har prøvd mye nå. Fortsatt takk for all hjelp . Ps. Jeg er ubern00b så er det noen som vil forklare hva en driver egentlig er, og må jeg avinnstalere de driverne jeg har innstalert før jeg innstalerer nye. Mye jeg ikke vet. Endret 19. desember 2004 av Solid Knight Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 hmm legg in spillet på nytt og bruk de nyeste driverne fra ATi samt ta et hakk ned på graffikk in stilling....fks..aaog Af Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå