Gå til innhold

Bedøm dette kortet for meg.

Solid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Feilen er at for det meste planker og og andre bevegelig ting strekker seg. Noen steder kan også faste ting også strekke seg. Det har aldri klikket, eller hengt seg opp.

når du sier strekker seg? mener du at de blir lengere enn normalt? altså en normal planke er 1m men den strekker seg å blir 2m noe sånt liksom? det der var bare et eksempel.

Men værtfall som sakt så prøv andre drivere, og et bilde av feilen hadde vært fint.

Lenke til kommentar
Feilen er at for det meste planker og og andre bevegelig ting strekker seg. Noen steder kan også  faste ting også strekke seg. Det har aldri klikket, eller hengt seg opp.

når du sier strekker seg? mener du at de blir lengere enn normalt? altså en normal planke er 1m men den strekker seg å blir 2m noe sånt liksom? det der var bare et eksempel.

Men værtfall som sakt så prøv andre drivere, og et bilde av feilen hadde vært fint.

Jeg prøver å legge til bilde som vedlegg men det funker ikke.

Men det er mer det at det legger seg en flate på skjermen en ganske lang trekant som strekker seg til å bli lengre og kortere. Og av og til kommer disse ''flatene uten at det er et bevegelig objekt i nærheten.

Men hvilke drivere anbefaler dere etter det skjermkortet jeg har. Jeg har prøvd mye nå.

Fortsatt takk for all hjelp :thumbup: .

Ps. Jeg er ubern00b så er det noen som vil forklare hva en driver egentlig er, og må jeg avinnstalere de driverne jeg har innstalert før jeg innstalerer nye. Mye jeg ikke vet. :blush:

Endret av Solid Knight
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...