KontantKort Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hei. Jeg har et stort problem... Jeg fikk meg en Western Digital Caviar 250 GB i julegave. Jeg satt i denne i dataen og startet opp. Fra før hadde jeg Seagate Barracuda 160 GB. WD er raskere, så jeg ville innstallere windows XP på den. Så jeg brukte partition magic 8.0 for å formatere C: (der windows lå, på seagate) og lage en ny partisjon på WD'harddisken. Jeg rebootet og prøvde å legge inn windows på WD harddisken, men fikk ikke til å lage en partisjon. Jeg la windows på Seagate og sjekket dette... Det viste seg at "partition magic" ikke fikk jobbe ferdig. Det er kanskje fordi jeg formaterte c: (der windows lå.) Iallefall kjørte jeg partition magic og fikk meldingen: "partition table is bad." Kan noen hjelpe meg med dette? Noe som kan redde jula? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Under XP installen så kan du slette partitioner. Du kan også lage ny partition der. Lenke til kommentar
KontantKort Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Har prøvd å innstallert XP tre ganger. Det er ikke mulig. Men fikk høre om Partition Table doctor... Det kostet 35$ og funket... Men det er mye penger. Er det ingen som kan hjelpe? Jeg kan jo ikke kaste den nye harddisken min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå