StIFfmasT Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg har kjøpt et skjermkort som jeg ikke har begynt å bruke enda vil fårhøremeg litt om det først=) Mitt skjermkort Hvor mye fps kan jeg forvente meg i cs? Har intel p4 1,7 som er klokka til 2,0 prossessor. Har 512mb ddr ram. Satser på mange svar=) Lenke til kommentar
sixx Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 det er jo ikke noe monster korta da... Men det skal nok funke helt bra på CS jah Du trenger heller ikke noe kraftigere kort enn det der. Da ville det bare blitt "overkill" i forhold til resten av pcen din... Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg skal kjøpe ny prossessor å intel p4 3,0 som jeg skal klokke =) ^^ trur dere at jeg kan forvente meg 100 fps med den jeghar no? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg skal kjøpe ny prossessor å intel p4 3,0 som jeg skal klokke =) ^^ trur dere at jeg kan forvente meg 100 fps med den jeghar no? Ja det tror jeg.... Jeg har en dårligere maskin da...(Bærbar) Jeg selv har 1,6 Ghz (Centino) Radeon 9600 128MB 512MB PC2700 RAM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå