Gå til innhold

Oppgradering av pc!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke vits å kjøpe lydkort, det er et bra lydkort innebygget i hovedkortet. Du bør nok ha 1024 MB ram. Kjøp heller 3000+, og investér i 1024MB kvalitetsram!

Er også litt skeptisk til skjermkortet ditt. Hva med 6800GT isteden, hvis det ikke blir for dyrt...

Ellers et bra oppsett!

Lenke til kommentar

Jeg tror nok du må vente en god stund for å få det hovedkortet. Ta heller et nForce 3-brikkesett. Jeg har en følelse av at SLI uansett ikke ligger innen rekkevidde for deg, med tanke på at du nå velger budsjett-RAM og mainstream-skjermkort. Da er isåfall et av de andre nForce4 brikkesettene mer aktuelle.

Lydkort er ikke nødvendig nei.

Lenke til kommentar
Jeg tror nok du må vente en god stund for å få det hovedkortet. Ta heller et nForce 3-brikkesett. Jeg har en følelse av at SLI uansett ikke ligger innen rekkevidde for deg, med tanke på at du nå velger budsjett-RAM og mainstream-skjermkort. Da er isåfall et av de andre nForce4 brikkesettene mer aktuelle.

Lydkort er ikke nødvendig nei.

ENIG!!!

Lenke til kommentar

Er det noen so kan sette opp et forslag for meg da?

Skal ha HK m/SLI,SATA,nFORCE 4,Socket 939 og ale di andre fine greiene

Minimum 1024 Ram

Minimum Amd Athlon 64 3000+

PCI-E skjermkort (et bra et)

80Gb hardisk (skal brukes til os,programmer og spill)

oppsetet må være godt nok til å kjøre HL2,Doom 3 og andre nye spill i 1024*768 med high details på d meste.

Har en 120Gb WD IDE harddisk som skal brukes til downloads og div,en Plextor IDE Dvd-brenner som skal brukes,PSU på 400W (er d nokk??)

Endret av [PP]PhoEniX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...