Gå til innhold

Eg er full og forvirra.

Vo0do0

Anbefalte innlegg

Eg er forelska i besteveninna mi. det er kjipt nok i seg sjølv. Eg fortalte korleis eg følte for eit par dagar sidan. Eg hadde/og har hatt lure sex med ho før. Sist helg vart det fullbyrda(dog ho avbrøyt ganske tidelig. Men ikkje når eg fingra). Eg bur i lag med ho. Bør eg gå inn og prøve meg i kveld også? Eller skal eg la ho vere i fred?

Beklager nynorsken, men det er mykje lettare å skrive hovudmål i fulla. :yes:

Kva seier dykk? No skal det seiast at ho er i lag med ein anna fyr, og eg har gitt ho råd om korleis ho skal bli i lag med han. Det har og hendt. Ho er meget forelska i han.

Var fule eutskeilelsen hennar heilt uskyldeg? Eller kan damer ha fulle sex med nokon dei er hypp på sjølv om dei føler mykje kjærleik for ein anna?

Har eg ein sjanse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg er forelska i besteveninna mi. det er kjipt nok i seg sjølv. Eg fortalte korleis eg følte for eit par dagar sidan. Eg hadde/og har hatt lure sex med ho før. Sist helg vart det fullbyrda(dog ho avbrøyt ganske tidelig. Men ikkje når eg fingra). Eg bur i lag med ho. Bør eg gå inn og prøve meg i kveld også? Eller skal eg la ho vere i fred?

Beklager nynorsken, men det er mykje lettare å skrive hovudmål i fulla. :yes:

Kva seier dykk? No skal det seiast at ho er i lag med ein anna fyr, og eg har gitt ho råd om korleis ho skal bli i lag med han. Det har og hendt. Ho er meget forelska i han.

Var fule eutskeilelsen hennar heilt uskyldeg? Eller kan damer ha fulle sex med nokon dei er hypp på sjølv om dei føler mykje kjærleik for ein anna?

Har eg ein sjanse?

Tviler på at det blir noe bedre hvis du er full nå ;) Ligg unna hvis ikke ender du opp som skilt med 4 barn.

Lenke til kommentar
10-, på at Vodoo loffet inn på rommet like etter at han la seg til sengs!

Haha. Det tapte du. :D

For en fyllekule. Eksamensfest i går.... Men den skal overgås i kveld.

Jeg er stolt over at jeg klarte å overvinne fyllefornuften i går ja. det er konge. :yes:

Ja, der har du virkelig noe å være stolt over!!! :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...