Gå til innhold

Det perfekte mus\tastatur kit

Anbefalte innlegg

Mus = jeg har Microsoft IntelliMouse Optical 1.1 USB.

hadde IE 3.0 før som er veldig god gaming mus og den nye er jeg minst like fornøyd med.

Tastatur = Keytronic KT1000, Tastatur, Sort, PS/2

veldig godt tastatur. men nå vil jeg bytte til Logitech UltraX.

ikke pga keytronic tastaturet er dårlig, bare pga jeg vil ha "bærbar" tastatur som ser evig kult ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke så flink på nettet; kan du/noen finne en link hvor det beste Q-pad musematta kan kjøpes :p

btw. jeg har ikke tenkt å skifte ut min mx510, så hvis du kunne finne et som passer til den :)

Q-Pad passer til alle mus.

Du får kjøpt den hos www.microplex.no

Der har de den i 3 størrelser, 1,5 og 4,00 mm tykk.

De har den med AIM design. Den største koster 225,- , de mindre koster litt mindre.

Fåes også hos www.komplett.no

Der koster den største 299,-, men den er med et ganske sjeldent Battlefield 1942 design. Ellers er de mindre litt dyrere en hos microplex.

img417c0c78dedc2.jpg

Den største Q-Pad er like stor som 2 A4 ark.

EDIT: Slenger med et bilde av Q-Pad med BF1942 design:

img417ed8172725e.gif

Endret av Mongo FuRY
Lenke til kommentar

Hmmm, Q-pad virker som en veldig god musematte, hadde en Steelpad 4S før, og jeg likte den veldig godt, har også testet en Icemat V2 som jeg også likte veldig godt...

Med Q-pad blir det vel en helt annet feeling, hva er den egentlig laget av? Er det tøy, plast eller hva?

Lenke til kommentar
Beste mus: Razer Diamondback

Beste musematte: Q-Pad

Beste tastatur: De fleste, unntat DiNovo og UltraX til spilling.

Q-Pad er bedre og billigere en eXactmat, bare så det er sagt.

Bare sjekk gamer.no og det store musematte-mysteriet.

Tror du bør ta deg en kjapp google med "exactmat review" jeg, der viser det at exactmat når minst like høyt som Q-pad gjør.

Dessuten har du ikke erfaring med begge mattene.

Jeg liker eXactmat mye bedre en Qpad selv om jeg har prøvd dem begge mye.

Men en ting skal være sagt: exactmat krever mye mer tilvenning en de fleste andre matter, men når den er "ferdigtilvandt" går du ikke tilbake ;)

EDIT: og for å ha det sagt: Q-pad vant bare i sin egen kategori, nemlig tøymatte-kategorien, noe det finst svært få av.

Gudene vet hvorfor Steelpad slo ut exactmat, kanskje dem ikke prøvde den nok? ;)

Endret av E.T
Lenke til kommentar

jeg er litt uenig med dere som sier at Logitech ultraXlink er et dårlig gaming tastatur. Fy fader å nice og tight det er! Sammen med mx510 rocker det hardt!

Jeg mener at Razer og mx510 stiller igrunn likt når det gjelder det teknologiske. Eneste er utformingen som passer bedre individuelt.

Begge er supre gaming muser. Jeg kasta iallefall min mx700 for mx510. Trådløst lagget litt..

Lenke til kommentar
jeg er litt uenig med dere som sier at Logitech ultraXlink er et dårlig gaming tastatur. Fy fader å nice og tight det er! Sammen med mx510 rocker  det hardt!

Jeg mener at Razer og mx510 stiller igrunn likt når det gjelder det teknologiske. Eneste er utformingen som passer bedre individuelt.

Begge er supre gaming muser. Jeg kasta iallefall min mx700 for mx510. Trådløst lagget litt..

Det stiller aldeles ikke likt i det teknologiske.

"innholdet" er fra samme produsent, men razer har en kraftig oppgradert versjon.

Det ville sære som å si at Radeon 9800 og x800 er det samme kortet..

Btw, hva mener du med at det er "nice og tight"?

Sier ikke at det er dårlig, er greit etter litt tilvending, men lde fleste andre tastatur er langt bedre..

Endret av E.T
Lenke til kommentar
Hører noen har problem med å trykke flere taster samtidig, men verken jeg eller to kompiser som bruker dette tastaturet har opplevd dette (feil innstillinger??).

Prøv å holde inne pil-opp og alt samtidig som du trykker pil-høyre eller pil-venstre i et spill.

Er ikke sikker på om dette bare gjelder NFSU2, men jeg kan iallfall ikke svinge til venstre når jeg holder inne pil-opp og alt samtidig.

Funker fint å holde inne opptil fire bokstaver samtidig f.eks..

Lenke til kommentar
Prøv å holde inne pil-opp og alt samtidig som du trykker pil-høyre eller pil-venstre i et spill.

Er ikke sikker på om dette bare gjelder NFSU2, men jeg kan iallfall ikke svinge til venstre når jeg holder inne pil-opp og alt samtidig.

Funker fint å holde inne opptil fire bokstaver samtidig f.eks..

Spiller også NFSU2 og har ikke noen av de nevnte problemene :w00t:

Lenke til kommentar

Det var jo merkelig. Prøvde å fjerne tastaturdriveren fra device manager og restarte. Installerte samme greia, og jeg finner ikke noen andre på nettet. Kan ikke skjønne hva som er galt da? Er jo ikke verre enn at jeg har bytta taster da men.. :p

Får kikke litt rundt imorra om det fins no info om problemet.

Edt:

Testa nå i opera å holde inne pil-opp og høyre, og så trykke ctrl+alt+t, det funka.

pil-opp og venstre osv funka ikke... Må jo være tastaturet eller windows da. :hmm:

Endret av maedox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...