gamerman Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Jeg har et 5.1 sorround nå også lurer jeg på om de to høytalerne bak skal bare spille litt lyd mens de forran spiller høyere lyd slik at når du spiller av musikk så hører du hele sangen og de instrumentene bak ? Endret 18. desember 2004 av gamerman Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Det er ikke surround på musikk, bruk stereo. (Tenker selvsagt på "vanlig" CD/MP3 osv) Endret 17. desember 2004 av Rikky Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Så når jeg skal spille av mp3 og cd så må jeg disable de to høytalerne bak slik at center , de høytalerne forran og basskassen virker ? Kan jeg gjøre dette igjennom noe Vinyl Deck som kommer med AC intrigerte lydkort i msi hovedkortet ? Eller kan jeg bare bruke de 2 foran ? Kanskje bare dra ut de 2 bak ? Plz Help Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Kan noen forteller meg hva slags isntillinger jeg skal ha på Dvd , Film , Musikk osv her ? Uansett hva jeg setter på så får jeg lyd i alle høytalere. Hvis jeg prøver å mute rear left og rear right speaker så kommer det fortsatt lyd. Hvis jeg muter center så spiller fortsatt center men hvis jeg muter front left og front right speaker nei da går også center hva HVA SKJER !!!!!!???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå