exmith2k Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Hei..... Kan dere anbefale noen hovedkort med socket 478 fra 600-900kr på komplett.no? Vil ha et farget hovedkort er det ett pluss hvis det er bra å overklokke med....' Snakka med noen pc proffa å de sa at dette kortet va bra, men litt dyrt Hovedkort QDI, Novo-6AL Endret 17. desember 2004 av exmith2k Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Kjøp Abit VT7 der får du det du trenger og litt til for bare 499kr!! Er ikke så lenge siden jeg anskaffet et og er veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 ser hvordan det gikk, med 29 i 3dmark..... du får det du betaler for (som oftest) Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Abit AI7 bra hovedkort. det hovedkortet du linket til hos clas ohlson har jeg aldri hørt om Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Er det en liste over hvor jeg kan se hvilke hovedkort som får mest poeng i 3dmark 03? Problemet er at hvis jeg skal ha et kort i fra komplett så får jeg det ikke for mange dagen, men jeg skal på lan på søndag, så jeg vil ha det raskest mulig Derfor vil jeg ha det på clas ohlson men er litt usikker, for det var dyrt og et ukjent merke følte jeg Det hovedkortet jeg har nå, et MSI, det brant jeg noe sunt inni agp porten Skjermkortet røyk... Så jeg må ha nytt hovedkort pga at en LITEN ting er brent sunt på hovedkortet mitt Også røyk jeg powersupplyen min på 360W så nå har jeg kjøpt en NICE ny en Akasa PAXPower 460W Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Er det en liste over hvor jeg kan se hvilke hovedkort som får mest poeng i 3dmark 03? Problemet er at hvis jeg skal ha et kort i fra komplett så får jeg det ikke for mange dagen, men jeg skal på lan på søndag, så jeg vil ha det raskest mulig Derfor vil jeg ha det på clas ohlson men er litt usikker, for det var dyrt og et ukjent merke følte jeg Det hovedkortet jeg har nå, et MSI, det brant jeg noe sunt inni agp porten Skjermkortet røyk... Så jeg må ha nytt hovedkort pga at en LITEN ting er brent sunt på hovedkortet mitt Også røyk jeg powersupplyen min på 360W så nå har jeg kjøpt en NICE ny en Akasa PAXPower 460W hovedkortet har omtrent ingenting å si i 3dmark03, bare skjermkortet. hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt det Abit hovedkortet. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 ser hvordan det gikk, med 29 i 3dmark..... du får det du betaler for (som oftest) 3DMark går ikke på hk'et!! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 off topic: clas ohlson hadde virkelig utvalget av pc komponenter må jeg si.. åsså for noen priser Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 off topic: clas ohlson hadde virkelig utvalget av pc komponenter må jeg si.. åsså for noen priser dårlig, mange av delene der har jeg aldri hørt om engang. Lenke til kommentar
Micro80 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Må si en ting da... Hvem i huleste kjøper pc'deler hos Clas Ohlson a??? De skjønner ikke hvilken farlig bakke de står på da altså... Kjøp heller fra etr annet sted a folkens... Det som går ann å kjøpe der til pc er kanskje forbruks rekvesita etter mitt syn... Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 ser hvordan det gikk, med 29 i 3dmark..... du får det du betaler for (som oftest) 3DMark går ikke på hk'et!! ehh...jo det går vell på litt av hvert Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 SÅ Abit AI7 er et bra valg? Er det lett å overklokke med det? Lett bios osv?! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg har ikke erfaring med akkurat DET abit kortet men har mange gode er faringer med andre abit kort. Abit har jo en slogan som går noe sånn som "ABIT: Built BY overclockers FOR overclockers!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå