LiaLoco Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Her kan du poste, det du mener som er norges beste bil-sider. Jeg mener Amotor var det før, men ikke nå, fordi nå ser jeg ingen stor fremgang på siden.. Endret 18. desember 2004 av LiaLoco Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Trim-4-eldre.com Klubbalfaromeo.no evo.no Mobeck.com Eg trur det får holde med 4 norske Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 www.alfa156.net Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Her er en grei oversiktsside. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) http://www.streetdesign.no Endret 19. desember 2004 av Luzifer Lenke til kommentar
Opus Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Reklame-/verveposter har blitt, og blir fjernet uten varsel, advarselsøkning og trådstenging må påregnes ved ytterligere reklamering. Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 beklager det! Men skal du fjerne reklame så burde du kanskje stenge hele dette topicet Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er stor forskjell på å poste linker til sider som en bruker eller som kan være av stor interesse for andre, og på å poste sider som en selv, eller ens nærmeste har økonomiske interesse i. Eg går ut i fra at det er den siste kategori at den sletta posten var. PS: Har selv bevist latt være å poste ei side som broderen og meg selv har økonomiske interesser i. Lenke til kommentar
Packard Bell Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 beklager det! Men skal du fjerne reklame så burde du kanskje stenge hele dette topicet Merk at HW sitt styret er meget streng, gir deg et tips jeg... Endre signaturen, de vil nok ta det som reklame Er ikke demokratisk her inne, det er korrupt Det er da min mening da Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Demokratisk nei, korupt nei, men strengt ja. Ei side skal og må styres og viss alle som er innom skal være med å styre på demokratisk vis blir det bare krøll. Det er heilt FRIVILLIG å bruke sida, så viss en ikkje får lov å drive reklame og det er fælt, så la vær å logg deg inn da vel. Men mi erfaring er at et par åm fram og tilbake løyser lett missforståelser med adm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå