Vaffelrøre Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Jeg prøver å lage en dvd plate med windows xp på + programmer og diverse.. Problemet er at jeg ikke helt får den til å boote.. Jeg brukte nero 6.6 og valgte å lage en "bootable dvd" og så la jeg til filene, som jeg har kopiert rett fra cd'n (kopier og lim inn) + en egen mappe som jeg la noen programmer og diverse i.. den booter, men den kommer ikke til instalasjonen, men til dos (A:\> osv) kan jeg bare skrive inn et filnavn som fører meg til instalasjonen her på D:\> (cd stasjonen) eller må jeg lage "bootbar" dvd på en annen måte? Burde vel kanskje laget en image-fil av xp-cd'n istedenfor å kopiere.. men men... inlegget ligger også her Takker for svar:) Endret 17. desember 2004 av Vaffelrøre Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hvorfor poste 2 steder? Lenke til kommentar
Vaffelrøre Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Sier det seg ikke selv? Større mulighet for at noen svarer.. Tenkte ikke på at Hw og overklokking forumet egentlig er samme saken.. Et svar er vel også at jeg er temmelig desperat Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Stenges, dobbeltposting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg