Master Casemod Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 hei jeg lurte på om sånne vanlige markeringstusjer med tykt hode er fluoriserende? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 jeg har plner om å tegne på skjermkortet med uv tusj,,,,,er dette farlig\risikabelt. leder det strøm? såg en på metku sida tror jeg som hadde gjort det...var ganske fettt=) noen som har erfaringer Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Alt leder strøm hvis det får høy nok spenning, men det skal nok gå fint å tegne på delene med med tusj. Jeg har aldri hatt problemer med det. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 De har Bic Fluo på rema 1000, samme som de har brukt på metku. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 De har Bic Fluo på rema 1000, samme som de har brukt på metku. men den er vanskelig å påføre synes jeg... har sett at markeringstussjen er fluriserende når skoleoppgavene ligger ved siden av kabbiset Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg prøvde å farge det gamle grafkorte mitt med mareringstusj, det ble ikke noe fett. Men de er fluoriserene og lyser til en hvis grad i uv, tror kansjke det er litt forskjelligt fra merke til merke. Husker jeg hadde 4 farger, men 2 av de lyste dårligt husker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå