hce Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Julekalender 2004 - Dag 18 I god tradisjon teller vi ned til julehøytiden. Hver dag frem til julaften presenterer vi et juletilbud. Se hva som skjuler seg bak dagens luke! Les artikkelen her Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Dette så da ut som et veldig bra tilbud. Men noen som har en erfaring på ekstern Maxtor? Stillhet og ytelse? Lenke til kommentar
samdal Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Blir forbanna når noen prøver å lure meg!!! Dette så jo ut som et bra tilbud på en Maxtor OneTouch II 300, så jeg klikket på linken og kom over på PCutstyr.no sin side som viser et bilde av Maxtor OneTouch II 300 ( i alu. farget hus). Når jeg får ordrebekrftelsen har den varenummert til den gamle modellen av Maxtor OneTouch. ( en modell med dårligere ytelse og testresultater ) Ringte til kundeservice som sa at det så ut til at ordren min var på den gamle modellen. Derfor avbestillte jeg. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Fikk du ikke tilbud om å endre bestillingen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå