larzinho Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 fort noen!!!!! hvordan formaterer jeg en hardisk? trodde d bare var å skrive "format c:" i ledetekst, men da sier den at medie jeg prøver å formaterer er i bruk. Kan noen hjelpe meg !??!? (bærbar pc forresten) Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Skal du legge inn nytt OS? Da er det bare å slenge in CDen. Lenke til kommentar
larzinho Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 blir d gamle OSet slettet da? Lenke til kommentar
bragoon Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Ja, det blir det, det ligger på harddisken du prøver å formatere, så fremt du ikke har partisjonert og prøver å formatere en partisjon uten OS. Sett i CD-en, trykk start i dos, format c: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Sett i CD-en, trykk start i dos, format c: Nei, nå er du på villspor. Her er en guide for installering av XP / 2000. http://www.windowsreinstall.com/install/wi...llw2k/page1.htm Det er litt forskjell når du allerede har en partisjon på disken. Du velger første partisjon, og deretter får du valg om formatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå