Mr-Smith Skrevet 6. september 2001 Del Skrevet 6. september 2001 Jeg har problemer med at PC-en låser seg, skjer ofte når jeg surfer og hører på mp3, plutslig kommer det bare en pipelyd ut av høytalerene og alt har låst seg. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
ZIEVEN Skrevet 20. september 2001 Del Skrevet 20. september 2001 Hei jeg har akkurat erfart at mutilcom har klart og prestere og plassere et SCSI kort rett forran Grafikk kort vifta mi! som gjorte at PC-en min ble veldig ustabil og plutselig låste seg, selv om jeg ikke kjørte noe tung grafikk! men låste seg med en gang jeg prøvde og røre spill med litt grafikk. du bør ta en titt og se om alt roterer som skal rotere og at alt har frie luft veier! eller så kan du jo oppdatere drivere som kan være gamle! mail meg hvis du finner feilen! håper du finner ut problemet! Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 20. september 2001 Forfatter Del Skrevet 20. september 2001 Fann feilen, hadde tidligere ei 512mb brikke , den taklet ikke fbs på 145, dermed blei det ustabilt, kjøpte meg ny no så no fungerer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå