rag-fo Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Til Dere her på forumet som kan mye mer enn meg (regner jeg med) om telefoner. Har fått tak i en brukt Nokia 6610i, m div deler. Trenger den egentlig kun til telefoni, men all den tid den har et kamera, kunne det vært artig å vite hvordan jeg overfører bilder til PC........? Fulgte med en kabel, med 9 pin hunstøpsel (for pc?) i ene enden og støpsel for telefonen i andre enden. Trenger jeg laste ned noe software? I tilfelle fra hvor og hvilket? Fikk ikke med noe cd med telefonen. Kanskje det jeg skulle hatt? I det hele tatt......Noen som enkelt kan forklare (uerfarne) meg dette? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Du trenger Nokia PC Suite for å få brukt kabelen Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Er det slik kabel du har? I tilfelle skal den kobles i USB porten. Du kan bruke Nokia PC Suite til å overføre bilder fra mobilen til PCn. Nokia PC Suite finner du her: http://www.nokia.com/nokia/0,,54692,00.html?lang=Norwegian Lykke til. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Kabelen er lik i "telefon enden", men er altså en 9 pin standard støpsel i andre. Har lastet ned Nokia PC suite. Koblet telefonen til en ledig 9 pin "hankontakt" i pc, og prøvde å kjøre PC sync, fra Nokia PC suite, som det så ut som jeg skulle gjøre først? Virket ikke som om PC`en "så" telefonen. Knappen for "synkroniser nå" ble ikke tilgjengelig. Kun "hjelp" knappen. (Om jeg forsto alt dette riktig da.) Er vel mulig jeg ikke har riktig kabel. Men hva er den i så fall til da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå