Mr_vervik Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hei... Jeg har et stort problem med pcen min...Plutselig begynnte pcen å lagge som bare pokker. Det viste seg at prosessoren brukte 40-100% pr 4 sek, uten at jeg kjørte noen merkverdige prosesser. Jeg har formatert 3 ganger men feilen kommer med en gang jeg innstallerer nettverks korte og den lokale tilkoblingen blir opperettet. Pcen går normalt når nettverkskabelen ikke er i:S....Jeg lurer på hva feilen kan skylles...Kanskje det har noe med nettverks korte å gjøre? På forhånd Takk Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 gå task manager-> prosesses og se hvilken fil som bruker 100% av cpu'en. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 DMA-modus aktivert på disken? Samsvarer disse spike'ene i CPU-bruk med at disken leser/skriver? Lenke til kommentar
Mr_vervik Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 gå task manager-> prosesses og se hvilken fil som bruker 100% av cpu'en. Har sett der, det forsvinner så fort, å den bytter mellom mange "programmer" hele tiden..... det er lixom ikke bare en ting som bruker 100% av cpuen.... Lenke til kommentar
Mr_vervik Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 DMA-modus aktivert på disken? Samsvarer disse spike'ene i CPU-bruk med at disken leser/skriver? Fatta ikke helt det Er n00b Kan du klare å forklare det på en bedre måte? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Ein tanke er å flytte nettverkskortet lenger vekk fra Agp porten. Dersom det står nert da. Flytt det evt. til det nederste pci sporet. Lenke til kommentar
Mr_vervik Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Ein tanke er å flytte nettverkskortet lenger vekk fra Agp porten. Dersom det står nert da. Flytt det evt. til det nederste pci sporet. Intigrert...! Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Ein tanke er å flytte nettverkskortet lenger vekk fra Agp porten. Dersom det står nert da. Flytt det evt. til det nederste pci sporet. Intigrert...! oki. Da kan du sjå bort fra min bemerkelse. Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Lån deg et nettverkskort, og deaktiver "onboad" kortet i BIOS. Lenke til kommentar
killkid Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Du kan jo altids gå inn på internet og laste ner update til motherboardet ditt.... Da kan probleme løse seg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå