Simkin Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Har litt problemer med Firefox, får ikke åpna linker til WebTV og bilder.. noen som vet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Same- Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Bispm til tråden: Firefox funker greit som default browser. Men når jeg bruker msn, og klikker på f.eks "1 ny epost" så åpner explorer seg! Dette er jeg lei av. Hvordan fikser jeg det? Ja, Firefox er default på allt annet. Ikke et ikon av IE6 å spore engang Samme problem. Noen som vet hvordan man får til at firefox åpner alle linker osv? Last ned først msn plus, så stuffplug fra www.mess.be Les da for f. :!: MSN pluss ja. Den dritten gidder jeg ikke å ha. Det må da være en annen måte? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hva er problemet msn plus? Det eneste som skjer er at du får en ekstra knapp hvor det står "Plus!" hvis du ikke vil bruke det. Lenke til kommentar
Panz3r Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Tror ikke jeg hadde giddi å fjerna IE. Det er en del sier som ikke støtter noe annet enn IE, jeg syns IE er noe dritt, jeg bruker Mozilla, men jeg har det tilfelle det er noen sider som krever det. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Har litt problemer med Firefox, får ikke åpna linker til WebTV og bilder.. noen som vet hva jeg skal gjøre? Det er ofte i slike situasjoner du må bruke explorer igjen. Det gjør ihvertfall jeg. Sikkert en måte å slippe, men jeg bare klipper adresse og limer inn i IE. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Har bare pirakopi av xp(pro). Kanke kjøre windows update da. Joda, det kan du. Men du må ha en cd-key som ikke blir oppfattet som ugyldig. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Du kan jo bare angi at Windows Update skal laste ned og installere patcher den finner hver dag f. eks klokken 3... da slipper du å bruke IE til updates! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå