Simkin Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) hvordan fjerner jeg internet explorer 6? har nå installert Firefox, men jeg kommer ikke inn på den begynner å bli rimelig dritt lei explorer nå Endret 17. desember 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
McMort Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Å fjerne IE løser mest sannsynlig ikke det problemet at Firefox ikke starter, i tillegg må du jo ha IE for å kjøre Windows Update, noe du absolutt bør gjøre. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Restarta og Installerte det på nytt, så nå fungerer det.. men da kan vel bare explorer være på maskina uten att jeg bruker den da? Lenke til kommentar
McMort Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Helt uproblematisk det ja. Greit å ha IE til de sidene som krever IE, selv om det blir færre og færre av disse... Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) ok, fy f..., godt å slipp alle Feilmeldinger og pop-up's.. heretter skal explorer kun bli brukt hvis jeg absolutt må.. men hvordan er opera iforhold til firefox? omtrent det samme? Endret 17. desember 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Bispm til tråden: Firefox funker greit som default browser. Men når jeg bruker msn, og klikker på f.eks "1 ny epost" så åpner explorer seg! Dette er jeg lei av. Hvordan fikser jeg det? Ja, Firefox er default på allt annet. Ikke et ikon av IE6 å spore engang Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Om du virkelig vil fjerne IE, så kan du bruke XP Lite. Med dette programmet kan du fjerne IE + mange andre windows ting, etter du har instalert windows. Koster penger. Eller du kan bruke nLite. Her må du lage en windows cd som du altså fjerner IE på (+mange andre ting), for deretter å instalere windows. Gratis. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Å fjerne IE er IKKE anbefalt. Jeg har prøvd, på flere forskjellige nivå. Sett firefox som standard browser, det holder for de fleste. Uansett, behold IE bare for å få kjørt windows update(med mindre du vet AKKURAT hva du trenger og får lastet ned oppdateringene manuelt). Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Anbefalt og anbefalt, det kommer jo alt ann på brukern Du burde jo selvfølgelig sette deg inn i hva du driver med før du eventuelt skulle gå gå igang. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 ok, fy f..., godt å slipp alle Feilmeldinger og pop-up's.. heretter skal explorer kun bli brukt hvis jeg absolutt må.. men hvordan er opera iforhold til firefox? omtrent det samme? Jeg foretrekker Opera fremfor Firefox. Men de er ganske like, så du burde prøve begge og finne en favoritt Lenke til kommentar
Innos Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hvor og hvordan kan jeg laste ned oppdateringer uten windows update? Btw hvis du instalerer windows uten IE må du jo brenne opera eller firefox på cd... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hvor og hvordan kan jeg laste ned oppdateringer uten windows update? Btw hvis du instalerer windows uten IE må du jo brenne opera eller firefox på cd... Det bør vel holde å sette XP til å se etter oppdateringer automatisk. Da får du alt av sikkerhetsoppdateringer. Kan ikke komme på noen grunn til at det ikke skulle gå bra.... Lenke til kommentar
Innos Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Har bare pirakopi av xp(pro). Kanke kjøre windows update da. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Med mindre xp'n din er modifisert på noen måte skulle det ikke være noe problem å kjøre windows update enten du har pirat eller lovlig kopi. Og nei, det er ingen som prøver å spore ip'n din Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Bispm til tråden: Firefox funker greit som default browser. Men når jeg bruker msn, og klikker på f.eks "1 ny epost" så åpner explorer seg! Dette er jeg lei av. Hvordan fikser jeg det? Last ned først msn plus, så stuffplug fra www.mess.be Lenke til kommentar
Same- Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Bispm til tråden: Firefox funker greit som default browser. Men når jeg bruker msn, og klikker på f.eks "1 ny epost" så åpner explorer seg! Dette er jeg lei av. Hvordan fikser jeg det? Ja, Firefox er default på allt annet. Ikke et ikon av IE6 å spore engang Samme problem. Noen som vet hvordan man får til at firefox åpner alle linker osv? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Bispm til tråden: Firefox funker greit som default browser. Men når jeg bruker msn, og klikker på f.eks "1 ny epost" så åpner explorer seg! Dette er jeg lei av. Hvordan fikser jeg det? Ja, Firefox er default på allt annet. Ikke et ikon av IE6 å spore engang Samme problem. Noen som vet hvordan man får til at firefox åpner alle linker osv? Last ned først msn plus, så stuffplug fra www.mess.be Les da for f. Lenke til kommentar
maxtro Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hva hvis en ikke vil ha msn pluss? Finnes det andre måter?? Lenke til kommentar
SS7 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Er jo meget lite vits i å kvitte seg med IE. Hele windows interfacet er jo basert rundt IE. Vil tro at det eneste man fjerner er web renderen og ikonene. Resten av programmet er jo der uansett så du sparer kanskje 2mb hd plass. Ute av syn ute av sinn sier jeg. Slett ikonene og vær fornøyd Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 IE er jo integrert i Windows XP, du får ikke fjernet det, og slik forklart over, IE bør du ha for å kjøre windows update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå