HåkonN Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Har en katalog med noe som er pakket ned i formatet RAR. Problemet er bare at når jeg prøver å pakke det ut med WinZip eller WinArj så får jeg en feilmelding som sier at det er en CRC-error.... Er det noen mulighet for å fikse det problemet, eller kan jeg anse hele greia for ødelagt og bare slette det? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Kan WinZip/WinArj pakke ut *.rar da? Vel, uansett kan du prøve å reparere filen i WinRar (repair) - ikke ha for store forhåpninger hvis det ikke er lagt til recovery record. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Quote: Den 2002-06-04 19:16, borre skrev:Kan WinZip/WinArj pakke ut *.rar da?Vel, uansett kan du prøve å reparere filen i WinRar (repair) - ikke ha for store forhåpninger hvis det ikke er lagt til recovery record. Ja, det kan de. Men de har ingen repair-funksjon, som jeg kunne finne i allefall. Men da er altså WinRAR siste utvei.... Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Mitt beste svar er og laste ned flashSFV fra http://www.flashfxp.com Sjekk hvilke filer det er crc filer på. så laster du ned de igjen. Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Noen rar arkiver krever winrar v3 for å funke. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Repair funksjonen virket fint den. Er du under nedlasting at CRC-feil oppstår? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Jepp - eller under komprimering (en sjelden gang). Er det veldig viktige filer - så legger du til recovery record i WinRar. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Kjenner godt igjen CRC-error fra tida da disketter var lagringsmediet for spill.... Pakket Sam 'n Max f.eks., på 6 disketter, og vi vet jo alle hvor pålitelige disketter er, og hva som skjedde.... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå