solrikioo Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Heisann. Jeg kjeda meg i går, og da tenkte jeg at jeg kunne teste å ta fra hverandre en PC. Og sette den sammen igjen. Når jeg hadde tatt ut alle delene tenkte jeg at jeg liksegodt kunne putte de inn i en harry nattbordsak istedet for. Dette ble resultatet. http://solrikioo.net/images/pcmod/ Skal flytte HK litt lengre ned, sånn at kabler kan stå i, mens lokket er igjen. Lenke til kommentar
solrikioo Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 hehe, ikke akkrutat Men jeg må jo skryte litt av de OMFG!!!!1111onoeoneone modde skillza mine da . hehe Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hvorfor har du PSU forran sammen med DVD-rommen? Lenke til kommentar
solrikioo Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 PSU og cdrom er bak. Litt av meninga er at så lite som mulig skal synes. Lenke til kommentar
garfunk Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 veldig nice men burde du kanskje ikke kutte et lite hull for skjermkabelen så du slipper å ha lokket åpent ser kanskje litt bedre ut..med mindre det er for kjølinga sin skyld:) lage et like hakk liksom Lenke til kommentar
solrikioo Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Helt bak på er det et lite hull dre alle kabler skal inn. Jeg må bare flytte HK litt ned, så går det ann¨å ha løokket igjen, samtidig som skjermkablelen. Alt gikk litt fort når jeg skrudde det sammen. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 er det bare jeg som mistenker at det kan bli rimelig varmt etterhvert Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Typisk nybegynner mod dette her Lenke til kommentar
Pels Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 han har sikkert jobbet lenge for å få til det der Lenke til kommentar
solrikioo Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Hehe, ja. Det er en nubegymmer mod Varmt ja. Jævelig. Brukte halvannen time på det... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Tok kjempe lang tid ja... Jeg synest det ser bra ut jeg, kanskje fått inn ett par vifter sånn at det ikke blir så utrolig varmt. *lete etter skuff* Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg må si det er en Harry faktor over den Men ble jo ganske bra den. Fått beisa den å satt den som et nattbord med ei lampe på Hadde vært bare helt rått. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 du burde sette inn en 120mm vivte som blåser ut Lenke til kommentar
ibanez Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Orginal idè, kunne blitt veldig bra om du hadde brukt litt lengre tid på den, og ikke bare satt sammen det første du kom på. Skjønner hva jeg mener? Idèen er bra da! Lenke til kommentar
solrikioo Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Hehe, takker. Hvis jeg får tid/orker sp kanskje jeg order til sånn at den ser litt penere ut/funker Lenke til kommentar
KaLiS_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Den var jo rå da.. Hehehe Du kunne kanskje malet ett motiv eller spraya noe ? Sprayet sånn uv reaktiv farge så fiksa noe blacklights Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå