Gå til innhold

"Windows update" funksjonen


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg lurte på om dere får feilmeldinger etter at dere lar windows automatisk oppdatere forskjellige ting for pcen. Altså "windows update" funksjonen. For sist gang jeg gjorde det (1/2 til 1 år siden), så kom det opp to feilmeldinger etter oppdateringen og jeg kunne ikke fjerne de. Kommer ikke på hva slags feilmelding det var, men jeg tror det var noe med at windows manglet noen filer. Så på den tida la jeg inn windows på nytt igjen og er nå redd for å oppdatere maskinen min, hvis jeg skulle få de samme feilmeldingene igjen. Men jeg har då lyst til å oppdatere maskinen.

 

Har dere fått slike feilmeldinger? I så fall, hvordan fikk dere de vekk? Hvis man lar maskinen automatisk oppdatere windows, blir service pack 2 automatisk lagt inn? Du skjønner at jeg har ikke så lyst å ha service pack 2. Har hørt at det skal være en del problemer med det.

 

Takker for alle svar. :):)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mitt tips er å laste ned service pack 2. Så ville jeg "slipstreamet" denne over original XP, brent en ny cd med denne på, og installert fra denne cd'en.

 

Fremgangsmåte:

http://www.neowin.net/articles.php?action=more&id=94

 

 

Installert en ny installasjon idag, og har faktisk fått rettet opp endel som ble feil når jeg installerte sp2 på den eksisterende installasjonen. Vet ikke hvorfor men nå funker alt bra.

 

oppdateringer er erfaringsmessig sjelden farlige, men enkelte problemer KAN jo oppstå

 

 

 

bertie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...