ahumoe Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hei. Jeg lurte på om noen viste om et bra program man kan åpne .bin filer. Og går det ann å spille av .bin filer på en virtuell cd-rom(som med .imgfiler), og i så fall hvordan gjør man dette??? Har et spill som er i .bin format av en cd, lurte på hvordan jeg kan bruke den som en vanlig cd! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Daemon Tools? http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/index.php Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Med Deamontools kan du lage ein virtuell cd-rom av ei bin fil. Installer Deamontools, start det. Høgreklikk på D-tools ikonet i systray, Virtual CD\DVD-Rom, Mount Image og velg bin-fila. Om du vil åpne sjølve bin-fila og bruke innhaldet kan du bruke WinAce eller Isobuster. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 alkohol 120% eller gratise alkohol 52% Lenke til kommentar
dmx Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 WinIso eller no sånt.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Med Deamontools kan du lage ein virtuell cd-rom av ei bin fil. Installer Deamontools, start det. Høgreklikk på D-tools ikonet i systray, Virtual CD\DVD-Rom, Mount Image og velg bin-fila. Kanskje litt U.T. men jeg spør likevel: Hvorfor er ikke deamon tools laget sånn at man bare høyreklikker på iso-filer og velger "monter" for å montere fila? Det er jo så knotete at man må klikke på ikonet nede i hjørnet og lete seg gjennom hele katalogstrukturen for å finne iso-fila man vil montere. Lenke til kommentar
homarus Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Du kan jo brenne ut "imaget" i f.eks Nero ved å loade den tilhørende Cue-filen under Burn Image. Forøvrig synes jeg Alcohol er genialt til å behandle image-filer. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Med Deamontools kan du lage ein virtuell cd-rom av ei bin fil. Installer Deamontools, start det. Høgreklikk på D-tools ikonet i systray, Virtual CD\DVD-Rom, Mount Image og velg bin-fila. Kanskje litt U.T. men jeg spør likevel: Hvorfor er ikke deamon tools laget sånn at man bare høyreklikker på iso-filer og velger "monter" for å montere fila? Det er jo så knotete at man må klikke på ikonet nede i hjørnet og lete seg gjennom hele katalogstrukturen for å finne iso-fila man vil montere. Jeg er ganske sikker på at det finnes en add-on for det. Tror den ligger på sida til Daemon-tools. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Med Deamontools kan du lage ein virtuell cd-rom av ei bin fil. Installer Deamontools, start det. Høgreklikk på D-tools ikonet i systray, Virtual CD\DVD-Rom, Mount Image og velg bin-fila. Kanskje litt U.T. men jeg spør likevel: Hvorfor er ikke deamon tools laget sånn at man bare høyreklikker på iso-filer og velger "monter" for å montere fila? Det er jo så knotete at man må klikke på ikonet nede i hjørnet og lete seg gjennom hele katalogstrukturen for å finne iso-fila man vil montere. Jeg er ganske sikker på at det finnes en add-on for det. Tror den ligger på sida til Daemon-tools. Tusen takk! Ahh... (Jeg visste ikke at man fikk plugins til det programmet). Dersom det er flere som ønsker dette så er direktelinken her: http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/dow...ategory&catid=7 Plugin'en heter MountDeamon2 og er den øverste på lista. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Alcohol 120% er det du trenger. Men hvis du kun har .bin filen. Må du skaffe deg .cue filen eller laste ned bin2iso, sånn at du kan lage den om til en iso fil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå