Even. Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 en sånn billig jalla zippo koster 50,- ++ ferdig pruta The real shit koster fra 250-300,- og oppover. Originalene er også ofte mer foreggjorte en fakene Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) www.topsecret.no er en tålig bra butikk hvis en vil ha billige Zippoer, hender også at de har noen samlezippoer der også til en grei pris. Her er forøvrig samlingen min, tør ikke tenke på hvor mange tusen jeg har lagt i den Her er et bilde av en av de første Zippoene lagd, en 1933 Replica i sammenligning med en 1937 Replica som har den mer kjente Zippo fasongen. Hvis noen vet om noen bra Zippo butikker, gi meg en pm. Er alltid intressert i å kjøpe div. Samlezippoer. Edit: Ble jo en fryktelig avsporing dette, beklager. For å komme tilbake til tema, anbefaller jeg kun å bruke orginal Zippo bensin, Ronsol som de oftest selger har en annen lukt i seg noe som også gjenspeiler seg i røyken du måtte tenne med den, litt bensinsmak i røyken er nesten umulig å unngå om en absolutt skal tenne med en Zippo eller annen bensinfyllt lighter.. Endret 19. desember 2004 av Bullit Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Den enkleste måten er vel å se om det står "Zippo®," "Bradford, PA" og "Made in U.S.A." på den. Det skal stå både på bunnen av "kassen" og på innmaten. Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Sammen med en datostempling, på forholdsvis "nye" Zippoer er det romenske tall sammen med en bokstav, bokstaven er mnd. Zippoen er lagd, A=januar osv. Lite utdrag fra Zippo bibelen: Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Så min Zippo (G, XIII) er altså laget i juli 1997. Kult. For å komme tilbake til det opprinnelige emnet: Her er det til alt overmål noen videoguider for bensinfylling, skifte veke o.l. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Tror jeg skjønte det nå, nå trenger jeg bare zippobensinen... Hvordan gjør man de triksene som er på den siden? btw. min er merket: C VIII, ble den da lagd i Mars i 1992? Endret 19. desember 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå