nd4spd Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hvordan fyller jeg gass/bensin på en zippo lighter? (har googlet) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Skru av/ta ut bunnlokket - ta ut "bomullsdotten" - dypp "bomullsdotten" i lighterbensin - skru alt på plass igjen. Er ihvertfall slik jeg gjorde det på en jeg prøvde en gang. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Hvor får jeg kjøpt lighterbensin? Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Nei, nei, nei! Bare løft opp "bunnlokket" og sprut litt bensin på bomullen som ligger der. På en ekte zippo ligger veken mellom flere bomullsdotter for å få best mulig "flyt" opp til flammen. Lighterbensin får du kjøpt på de fleste kiosker og bensinstasjoner. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Fra www.zippo.com How do I add fuel to my Zippo lighter? First, make sure you are away from fire or flame. Remove the inside unit from the case. Lift the corner of the felt pad on the bottom of the insert to reveal the packing material in the fuel chamber. Fill slowly to saturate the packing with Zippo lighter fluid. Stop filling when fuel reaches the top of packing. Never overfill. If overfilled the lighter will leak fuel. Avoid getting the lighter fluid on your skin, as it is a skin irritant. If contact with skin does occur, wash the affected area promptly with mild soap and water. If irritation persists or worsens, contact your physician. Insert the inside unit back into the case, making sure to wipe excess fluid from the lighter and your hands before igniting the lighter. Be sure the fuel can is closed and there is no spilled fuel in the vicinity before igniting. This is a flammable fluid. If the Zippo lighter is kept in your pocket, Zippo suggests that it be placed bottom down, especially when first re-fueled. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Du får nok kjøpt det på din lokale bensinstasjon. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Bare ikke søl på fingrene når du fyller på......... det gjør småvondt^_^ Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Trenger jo ikke lighterbensin, funket med vanli og Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Kjøpes på narvesen og bensinstasjoner! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Trenger jo ikke lighterbensin, funket med vanli og Hold deg langt unna meg med den! Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Trenger jo ikke lighterbensin, funket med vanli og Hold deg langt unna meg med den! Det var en kamerat sin lighter Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Det var en kamerat sin lighter Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Det var en kamerat sin lighter Er lenge siden, vet ikke om han har den enda Lenke til kommentar
Bach Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Vanlig bensin fungerer det, forsåvidt. Men det soter noe aldeles forferdelig og veka blir grøta til ganske fort. Uansett koster ikke spesialfluidium så mye med tanke på at det er drøye dråper. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 nåt jeg gikk tom med min zippo fylte jeg på med white sprit. fungerete bra i ca 1 dag. så sluttet den og virke Lenke til kommentar
Bach Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 nåt jeg gikk tom med min zippo fylte jeg på med white sprit. fungerete bra i ca 1 dag. så sluttet den og virke Der ser du hvordan det går når man bruker piratdeler. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Kan man få tak i zippo i vanlige butikker aka Jernia, Clas Ohlson, kiosker osv, altså i alle butikker utenom webshoper? Hvilke selger det? Skikkelig zippo, ikke sånne fake som selges i pakkis-sjapper Endret 18. desember 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 zippo selges i sånne jakt/fiske/våpen butikker.....Gauken på sandnes f.eks hvis du bor i rogaland Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Hvordan ser jeg forskjell på en ekte og "falsk" zippo? Edit: legge ved bilde (hvis noen lurer på hva en zippolighter er ) Endret 19. desember 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hvordan ser jeg forskjell på en ekte og "falsk" zippo? Prisen.. en jalla en koster ca 30-50 en ekte koster vel noen hundre kroner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå