galskapen Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Jah... da har jeg nå klart å lage enda et lite utkast av en idé. denne gangen har jeg prøvd meg på en blanding av noe småglatt og noe litt grungy, men jeg vet ikke om det ble litt crash.. Linken Tar gjerne imot forslag, slakt og positive kommentarer. :-) edit: rammen ble grå... Endret 17. desember 2004 av galskapen Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Syntes det var fint jeg Likte headeren veldig godt, også liker jeg de avslappende fargene du bruker. Det eneste jeg syntes bør "fikses" er vel at den svarte rammen rundt burde kanskje byttes til en litt mer grå farge? Bare min lille mening Endret 17. desember 2004 av Stish Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg liker også de "avslappende" fargene godt.. synes de er litt kjedelige, da enig med at den sorte rammen rundt alt burde bli grå. Lenke til kommentar
toss Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 syns det ble litt lite "balanse" om du skjønner.. change browser-delen trakk litt for mye på oppmerksomheten, og det var liksom det eneste på siden med mye farge. utenom det ble det litt matt.. ellers veldig fint Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Stilig likte fargene og fonten du har brukt. Men som sagt over, de browser tingene tar litt mye av oppmerksomheten. Men det er bra du oppfordrer folk til å bytte browser Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Takker for alle kommentarene hittil! Skal se å få gjort noe med de browser tingene, kanskje gjøre de grå...? Jeg regner dessuten med en kodet versjon innen en ukes tid... edit: burde headeren kanskje gå helt opp i toppen av browservinduet? blir kanskje litt mer ryddig slik? Endret 18. desember 2004 av galskapen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå