goggen Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Har Montert opp et Asus P5GDC, og det er satt opp i et Chieftec Scorpio (?) kabinett. Det viser seg at ledningen for å få lyd fra cd-rommen er for kort. Tilkoblingen ligger lengst unna på hovedkortet, og jeg får ikke flytta rom'en nærmere (den er i nederste brønn den passer). Hvordan løser jeg dette? Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 trenger du den a? jeg har ikke den , og min pc virker helt fint uten. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Du har ikkje bruk for den kabelen. Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Den trenger du bare hvis du skal spille lyd CDèr direkte over høytalerne. Lenke til kommentar
goggen Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Okay, så da har den ingenting å si for lyden på spill eller? Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Absolutt ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå