shebban Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Finner det ikke lengere på 3dfxcool sine sider! Hva skjer? Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 ser ut som om det har blitt byttet ut med magnum settet Lenke til kommentar
shebban Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Det som var kjekt med amd pro settet var jo at det var billigt! og at pumpa var liten og lett å passere. Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 ja, eheimen er en del større Lenke til kommentar
DrMarten Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 kipern om dette er ute ja. Tenkte lenge på det settet, men da jeg først skal investere en masse i pc tenkte jeg jeg ikke skulle spare på kjølinga. Det skal jo klokkes, og da vil jeg ha et solid kjølesystem. Lenke til kommentar
DrMarten Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Ser at magnumkittet ser bedre ut. Kjøleevnen til kjøleblokka vet jeg lite om, men at settet leveres med etheim-pumpe er jo bra betryggende. Lenke til kommentar
shebban Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 kjøler bra nok tror jeg. Den blokka er jo konge. men pumpa kunne vært litt kraftigere! Blokka slår jo dei fleste andre blokker på markedet. Lenke til kommentar
shebban Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Pluss at jeg skal ha pelt. Da blir det vanskelig å feste den magnum greia siden den har nippel midt på blokken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå