ArticTundra Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hvordan er dette kabinettet? Er det noe særlig? Er PSU'en dårlig? Skal bruke det med oppsettet jeg har i en anen post(feedback på pc) i kjøp/salg forumet. kabinett: COLORS Zorro Series Blue ATX Miditower med vindu, LED-Vifte, og 400W PSU. Pris: 635kr http://www.mamoz.no/produkt/SLC10119/COLOR...ries_Black.html Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg liker ikke PSU'en fordi molex pluggene er få og veldig skranglete (pinnene sitter veldig løst i pluggen) Det ser rått ut, men er litt skranglete å håndtere, litt høy plastfaktor. Har installert nytt utstyr i den nå, men har ikke fått kjørt det i mer enn noen sekunder pga den utrolig irriterende alarmen som kommer siden temp proben ikke er installert riktig (?) Hadde noe problemer med å få skrudd inn montasjeskruene til hovedkort, men løste dette ved å skru inn dem delvis med knipetang. Det er en lek å installere nye vifter i dette kabinettet siden den har griller og hull til dem overalt, og er veldig moddevennlig! Vil gi det 7/10, 10 for utseende, 5 for all plastikken som prøver desperat å se ut som metall. Karakteren vil muligens synke eller gå opp ettersom jeg får prøvd det i drift (Venter på XP oem i posten) Lenke til kommentar
ArticTundra Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Hva mente du med at du løste problemet med montasjeskruene med knipetang? Kommer mitt MSI K8N Diamond-54G Hovedkort til å passe i det? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Mente at et hull til en skrue var litt vanskelig å få montasjeskruen inni med skrujernet, så brukte bare en knipetang til å vri den, dette var en enkel og bra løsning. Jepp, alle hovedkort passer i den ( Micro ATX og ATX) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå